عاشقانه بی پایان ما

عاشقانه بی پایان ما

از لحظه های هی و شی
عاشقانه بی پایان ما

عاشقانه بی پایان ما

از لحظه های هی و شی

تحویل کلید و اسباب کشی

خب دیروز دوشنبه 5 بهمن کارای نهایی تحویل کلید رو انجام دادیم و رفتیم خونه رو دیدیم ، خونه جدیدی که خریدیم بازم نوک قلساب و هوای خووووب و عالی در ارتفاعات تهران...یه خونه بزرگ و پرنور و دلباز تو طیقه چهارم یه اپارتمان 4 طبقه و کم واحد...با یه حیاط نقلی و باصفا پر از پیچک...محله ساکتیه....این خونه دوخواب داره و با توجه به وسیله های زیاد من و برادر ما نمیتونیم تو یه اتاق خواب زندگی کنیم و باید جدا شیم و این وسط اتاق مامان بابا با توافق خودشون وسایلش از جمله کمدا و لباساشون بین اتاق من و نیما تقسیم میشه...حالا با تحویل این خونه یه سری بازسازی باید انجام بدیم و تعمیرات....بعلاوه اینکه راه من از محل کار خیلی دور میشه و کم کم یکساعت تو راهم و خوش بینانه روزی 10 هزارتومان فقط کرایه تاکسی دارم با مصوبه امسال!
یه گزینه بهترم دارم که من وسایلم رو منتقل کنم خونه مامان بزرگم چون اونجا به محل کارم نزدیکه و خونه خودمون هم مشکل جا دیگه نداریمچون من خونه مامان بزرگ خواهم بود...اونوخت از خونه مامان بزرگ  هم به کلی باشگاه دسترسی دارم هم مامان بزرگ تنها نمیمونه ولی نمیدونم چه باید کرد، باید درموردش فکر کنم چون وقت زیادیم ندارم.
درمورد محل کارم هنوز کلی غر دارم و واقعا دوس ندارم بیام کار اما بخاطر اینکه شرایط شرکت طوری نیست که برای من جایگزین بیارن واقعا فقط دارم تحمل میکنم تا ببینم کی میتونم با یه بهونه از شرکت دربیام!!!
ذوق سال جدید رو دارم...من عاشق عیدمچقد امسال زود داره تموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.