عاشقانه بی پایان ما

عاشقانه بی پایان ما

از لحظه های هی و شی
عاشقانه بی پایان ما

عاشقانه بی پایان ما

از لحظه های هی و شی

شی پابلیک میشود

داشتم  برای میلو کامنت میذاشتم که لا به لای کامنتام ذهنم یهو جرقه خورد...من خیلی ساله که دارم خصوصی و رمزی مینویسم و علت اصلیش رو بعد از کامنتم به میلو فهمیدم!بیییینگ...چه جرقه ای!یه ریشه یابی خیلی عمیق و قدیمی...تصمیم گرفتم کمی از اون حالت دربیام...هم یه صفایی به ظاهر اینجا دادم بعد از چند سال و هم اینکه صفحه رو از حالت پرایوت دراوردم در عوض تعداد نوشته های به روزم رو کم کردم و ارشیو مشخص نخواهد بود! امیدوارم خبری ازت نشه ، کسی که سالها باعث شدی با کنجکاویای زیادیت و سرک کشیدن تو همه چیز من به این حالت دربیام!!!البته اگه بیای هم مهم نیست....آیم هیر...

هفت ای که  گذشت توش دوتا برثدی پارتی داشتیم و به دنبالش کلیم ماجرا...اولیش که تولد یکی از کاپل های گروهمون بود و تو کافه جمع شدیم و بماند تا رسیدن به کافه چقدرررر ترافیک کشیدیم!چرا شرق تهران انقد شلوغی و ترافیک داره !؟چقدر گروه کاپلیمون رو دوس داررررم

بعدش اخر هفتش تولد سوپرایزی داشتیم  که یه سری نگفته درموردش دارم که مربوط به حواشی تولد میشه و رابطه خود من و هی ،  ولی خود تولد  بسیار خوش گذشت و  منم که چیتان پیتان کرده بودم حسااااابی و با هی ست کرده بودیم ، چون من زیاد اهل ارایش نیستم و تو مواقع خاص ارایش میکنم ، هی بعد از دیدنم چقدر شاک شد و خوشش اومد و منم مثلا خجالت کشیدم ...بعدش اینکه بماند فرداش مامان هی به همسایشون من رو تعریف میکرده که شی چهرش خیلی"مینیاتوریه" و هی با اب و تاب و ذوق به من گفتش و منم قند در دل اب کردم اما دقیقا نفهمیدم "مینیاتوری"یعنی چی؟!میگن ظریف...ضمن اینکه یه ماه دیگه از این ماههای پرفراز و نشیب دوستیمون گذشت و درکنار هم  بودیم با همه سختیا و خوشی ها ...بعد اینکه این روزا درحال قندیل بستن میباشم با توجه به نداشتن ماشین ودقیقا رویای خرید یک ماشین در سر میپرورانم 

بعد دیگه اینکه من با توجه به اون هدف کوچولوی مالی که تا پایان سال گذاشتم  خیلی از چیزایی که میخاستم رو از لیست خریدم حذف کردم ، کار پاره وقت جدیدم رو جلو میبرم و درآمدش برام قابل توجه هست...

با توجه به هدفی که برای تموم کردن بعضی پرونده های باز زندگیم گذاشتم تصمیم دارم خیلیاش رو تو این ماهها ببندم ، پروند های اموزش علی الخصوص ...

یه هدف ظاهری هم برای سلامتیم تعیین کرده بودم که مدتهاس ددلاین نداره و رو به جلو دارم ادمش میدم ، دوره های پوستیم رو همواره جلو میرم و چکاپ های به موقع هم پیش میره و فقط با قسمت تناسب اندام مشکل دارم که اونم تقصیره چندتا از قرصایی هست که میخورم و دیگه مثل سابق "اسکینی " نیستم ، یه فکری باید به حال این قسمت کنم!


در آخر باید ار میلو تشکر کنم بابت تلنگر غیرمستقیم  به من ، برای ادامه ندادن مسیر و روش غلطی که مدت ها در پیش گرفته بودم.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.