عاشقانه بی پایان ما

عاشقانه بی پایان ما

از لحظه های هی و شی
عاشقانه بی پایان ما

عاشقانه بی پایان ما

از لحظه های هی و شی

از مدتی که نبودم

سلام علیکم ، سال نو مبارک و چقد من نبودم!امیدوارم سال خوبی باشه امسال و پر از خبرای خووووب خوب،تو اردیبهشت دارم تبریک عید میگم!سال گذشته اخراش حسابی شلوغ بود و دلیلش کارم تو دوتا شرکت و هندل کردن کارا بود...طبق قولم به خودم پایان سال گذشته من تونستم نزدیک به 5 میلیون  پول سیو کنم و طلاهایی که دوس داشتم رو هم بخرم...امسال هدف مالی 6 ماهه گذاشتم و کلی اهداف غیر مادی!تعطیلات عید که خیلی عالی و اروم گذشت و پر از خوندن کتاب و طبیعت بود و استراحت ...باید بگم که امسال خیلی خیلی من تغییر کردم و نظرم راجع به خیلی چیزا 180 درجه فرق کرد و احساس پختگی میکنم ،و این تغییر نظرات منجر شد به ارامش و حال خوب بیشتر...بطوریکه امسال تو این 30 روزی که گذشت نمیدونم چند روز مثل قبل نارحت بودم یا کلافه!این برای من عالیه!به خودم تبریک میگم...
در مورد هی...خداروشکر حالش خوبه هم جسمانی و هم روحی
یه روزم عید دیدنی رفتیم خونه دوستامون و یه اتفاق خوبتر اینکه بزودی یکی از زوجای گروهمون عقد میکنن و حالا دوتا زوج رسمی داریم
هفته ای که گذشت هم بخاطر تعطیلات عید پاک شرکت خارجیمون تعطیل بود و یک هفته استراحت بودمبعد از این همه تعطیلی !

خلاصه که این مدتی که نبودم همه چیز مرتب و خوب و خوش بوده و امسال هم خواهد بود...فعلا درگیر دوتا شرکت و هدفای جدیدم هستم و اینکه این ماه دوتا مناسبت مهم و قشنگ در پیش است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.